Re: A na ile to skuteczne jest??

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 10:51:52 MET

Użytkownik "mnuterking" <mnuterking@[SPAM]wp.pl> napisał w wiadomości
news:cvc90q$etf$1@swiebodzin.swi.vectranet.pl...
> Witam...
>
> Ktoś ostatnio chwalił się matami Akasy. A czy któs jest mi w stanie
> powiedzieć na ile takie coś jest skuteczne:
>
> http://proline.pl/shop.php?prodid=434d5f4e4f4953455f4b494c4c4552

> I czy jest jakis inny w miarę tani sposób aby wyciszyć kompa ??

Spowolnić wentylatory, lub chłodzenie cieczą, ja bym tych mat nie
kupował, lepiej wziąć takie gąbki jak są w pudełkach po płytach
głównych, jakichś kartach itp.
Ps. Tanich sposobów na ciszę nie ma, trzeba troche wydać.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
STOP PATENTOM http://patenty.komada.org/index.php