Re: Grafa - zmiana i pytanie

Autor: Pol-Azio <S_niepisactu451_at_com.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 10:48:11 MET

Użytkownik "PaBLiTo" <pawel.bufu@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:cvb7ej$r29$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ludzie a moze nie wpadliscie na cos takiego ze twoja plyta glowna ma
starsze
> AGP!!
> Zapewne twoja plyta glowna ma AGP x4 a ten geforce 5200 wymaga AGP x8.
> Owszem bedzie on dzialal bez problemu na starszym agp ale karta nie
> wyciagnie swoich mozliwosci. Mowiac w skrocie dlatego karta chodzi tak
samo
> jak twoj stary geforce;)
>
> Pozdrawiam

Witam - Kasjopejczyk - ale z firmowego PC-ta.

Platforma jest względnie nowa - da sie ustawic AGP 8X ale to naprawde
niewiele daje.
Athlon 2,2 512 MB na plycie z NF2-400 Asus-a.
Aż mnie to zdziwiło, tym bardziej że miałem troche sprzetu w domu.
Wg mnie jest to poprostu kiepska karta graficzna.
Ale nie przypuszczalem ze az tak kiepsko.

Pzdrw

Kasjopejczyk