Re: HDD 2,5" via USB taki problemik... Pomocy !

Autor: P.Z. <pzabrzenski_at_wp.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 09:00:03 MET

Konrad Palczynski wrote:

> Wiele laptopów nie spełnia norm względem zasilania na porcie usb. Dawno
> temu widziałem to w FAQ jakiegoś producenta. Jako rozwiązanie podawali
> chyba koncentrator USB z zewnętrznym zasilaniem.

Miałem ten sam problem z Toshibą Tecra. I rzeczywiście kupienie huba USB
2.0 pomogło. Moja rada jest taka: żadnych kabelków tylko zewnętrzny
koncentrator USB z samozasileniem. Na przyszłość proszę nie kupować
Toshiby mam z nią same problemy, zwłaszcza z driverami pod Linux i
kiepską baterią a o dysku już nie wspomnę. Natomiast dysk z kieszenią
pod USB "hula" bez przeszkód w notebookach Siemens-Fujitsu i Acer.
Pzdrwm,
P.