Re: Jak udostępnić skaner

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 00:39:19 MET

in news:cvavjd$ejp$1@atlantis.news.tpi.pl , *proletaryat* wrote:in
news:cvavjd$ejp$1@atlantis.news.tpi.pl , *proletaryat* wrote:
> próbowałes kiedys udostepniac jedna z tych rzeczy ? myszke,
[...]

A istnieją skanery sieciowe? Może jednak.
http://www.ksero-partner.com.pl/show_details.php?item=sc430dc
Może i dałoby się programowo ze zwykłym?
http://www.remote-scan.com/download-free-client.php
Albo jeszcze ciekawiej:
http://www.umax.co.uk/support/technotes/n005B.htm

No i tak calkiem głupie toto nie jest, że kartkę i tak trzeba
wsadzić lokalnie?
W końcu po wydruk na drukarce sieciowej też trzeba pójść.

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)