Sens kupowania Athlona64

Autor: palik <dorfin2_wyrzuc_at_gazeta.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 00:39:54 MET

Jakiś czas temu zdecydowałem się zmienić graty w kompie i kupić Athlona64.
Po tym okresie zadaje sobie pytanie po co to zrobiłem. Nie zyskałem zupełnie
nieczego. Dokad na dobre platforma 64-bit sie nie upowszechni na tyle ze
przynajniej polowa sterownikow bedzie dopracowana i przynajmniej najbardziej
klasyczne gry czy programy beda z tego korzystac. Ogolnie wtopilem kilka
stow i w zasadzie wydajnosc mam sporo nizsza niz na poprzendim
bartku2500@3200. Rzeczony Athlon64 3000+ chodzi na 250MHz ale wydajnosc
obliczeniowa ma marniutka. Operacje na sporych plikach graficznych w
Photoshopie dzieja sie zwykle dluzej. Moze ktos mi poda czy w jakims
zastosowaniu na platformie 32bit Athlon64 bedzie szybszy od np. bartona.