Re: [Neostrada] Irytujące http://szukaj.wp.pl/?

Autor: PaBLiTo <pawel.bufu_at_neostrada.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 00:31:18 MET

Użytkownik "ele mid" <elemid@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cvb0r6$ltu$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Po instalacji Neostrada TP nie da się wpisywać w IE stron bez www z
> przodu,
> bo zaraz włącza się http://szukaj.wp.pl/?.......... szukanie w WP.
>
> Irytujące...
> Porażka!
>
> Czy ktoś wie jak to usunąć i przywrócić IE do stanu normalności?
>
> wpisywanie WWW.onet.pl albo WWW.google.pl.
>
> Irytujące... !

Ludzie ja sam mam neostrade jade na IE i juz od pol roku nie zalapalem
zadnego wirusa. A co do potrzebu wpisywania www przed kazda strona to tez
nic nie kumam bo u mnie jest łokej! moge sobie bez problemu wpisac onet.pl
zamias www.onet.pl i dziala. A co do niebieskiej aplikacji to racja wywal to
cos. Bardzo polecam aplikacje AutoConnect autorstwa shider'a sam korzystam z
tego i jest supe. Automatycznie laczy ci neostrade po otrzymaniu sygnalu od
modemu!