Re: Problem z instalacją dysku

Autor: Szkudnik <niemam_at_maila.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 23:53:14 MET

> Jeśli przezworkowanie na 32 GB nie daje pożądanego skutku -- pomyśl
> o innym dysku, bo prawie na pewno 32 GB powinno być widoczne w tego
> rodzaju płycie. :)

Przeworkowałem tak jak jest pokazana na dysku i w internecie na stronie
Samsunga i nic. Znalazłem jakiś program, który pomaga zainstalować dysk, ale
coś nie idzie (niby trzeba wystartować kompa ze specjalnej dyskietki
rozruchowej, ale wyskakuje błąd związany z Dosem).

Jeśli chodzi o nowy dysk to nie chcę się bawić w zamiany, mam nadzieję iż po
zmianie płyty będzie wszystko OK :)
Czy możliwe jest aby dysk był uszkodzony? Niby słychać, że działa.
Pozdrawiam

Szkudnik