Re: BARTON z 256cache ???

Autor: Yeh <yeh_at_astercity.net>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 23:14:41 MET

> No... moje gratulacje, doszedłes do tego sam:-) i wszystko jest w jak
> najlepszym porzadku Thorton to Braton tyle ze z 256kb cache, reszta jest
> ale
> uspiona;-) lub skopana. Ile dales za to cudo? Smierdzi troche przekretem
> jak
> ktos sprzedal Ci to jako Bartona.

Więc skoro kupowałem BARTON i w opisie jest tak samo to oznacza że albo
podmieniono nalepki albo pomyłka w fabryce???
ewidentny przypadek do reklamacji?

jak zrozumiałem THORTON jest to kość która jest porównywalna do T-BRED tyle
że jest odzyskiem z wyższej p8łki???
czy kupując Barton'a jako Bartona jest koniecznością zby miał 512kb??

chcę to wymienić poprostu
Pozdrawiam