Re: Maty wygluszajace - jestem pod wrazeniem

Autor: Erek <xxxerek_at_xxxinter-c.plxxx>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 22:47:51 MET

> Taka uwaga techniczna. Te Akasy kleją się do rąk jak swego czasu lep na
> muchy - jest dosyć ciężko powpychać je w trudno dostępne kąty. Ja do tego
> rozebrałem dokumentnie cały komputer. Właściwie to nie polecam innej metody
> właśnie z uwagi na ten klej. Można bardzo łatwo zmarnować spory kawałek
> materiału.

Bo to się robi tak:
- bierzesz spryskiwacz do kwiatków doniczkowych
- wlewasz czystą wodę
- zraszasz obudowę
- naklejasz matę
- jak Ci coś nie wyjdzie to odklejasz matę bez problemu
- woda odparowuje i wszystko się dobrze trzyma

Takim sposobem nakleja się reklamy wycinane z folii na autach. Zresztą
sprawdzcie sami.

Pozdrawiam, Erek.