Re: Laser czy plujka?

Autor: Jacek Patka <jpatka_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 21:05:40 MET

Witam

> Ostatnio padła mi po 2 letnim używaniu drukarka Canon S200. Żona będzie
> pisać pracę magisterską więc trzeba będzie kupić nową.
> Pytaniem jest teraz: czy kupić plujkę czy laserową?
> Jak to ma się do kosztów eksploatacyjnych, bo o to chodzi mi najbardziej.
> Przedtem do starej drukarki używałem tuszy po 20 zeta i nie miałem z nimi
> kłopotów. A jak ma się ta sprawa względem drukarek laserowych?

No właśnie. Jak potrzeba coś w kolorze i to jeszcze w jakości prawie
fotografii, żeby dało się na to patrzeć to niestety plujka jest w zasadzie
jedynym rozsą dnym rozwiązaniem. Ale jak tylko tekst to laserówka jest nie
do zastąpienia. Choć znam ludzi, którzy drukują na laserach drożej jak na
atramencie - jak oni to potrafią zrobić? Szok.