podstawki do Logitech Z-5500 THX

Autor: Calme <calme_nospam_at_pf.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 20:51:15 MET

Witam

Czy ktoś może mnie oświecić jak sprawują się orginalne podstawki do Logitech
Z-5500 THX ??
Chodzi mi o to jak będą się sprawdzać nie na twardej powierzchni ale na
dywanie - pokój, w którym bedą stały jest tak pomyślany :, że niestety podstawki
będą stały na dość grubym dywanie - czy podstawki spód mają ogumowany - jak to
wogóle wygląda - mam obawy czy na takim podłożu będą stabilne przy mocniejszym
podkręceniu muzyki ??

Druga sprawa to odpowiednie ustawienie suba - ponieważ do kompa nadal pozostanie
T7770 a Logik idzie do stacjonarnego DVD jako pseudo nagłośnienie "kina
domowego" :) - czy może np stać za stolikiem z TV czy raczej gdzieś mocno z boku
daleko od gniazda ?? I czy w tym przypadku nie powienien jednak stać na podłożu
typowo twardym a więc całkiem na parkiecie ??

Kurde szukam na komputroniku i w sklepie Logitecha
(http://www.logitech-sklep.pl) i wogóle nigdzie nie widzę tych podstawek :( może
ja już mam jakieś zaciemnienie :(
Może ktoś podesłać linka?? Potrzebuję 4 podstawek - a może można by tu
zastosować podstawki od Creativa albo wogóle innych firm - tak aby wyszło to
rozsądnie cenowo ?? Instalacja na ścianach odpada z pewnych względów dlatego
szukam w miarę ekonomicznego rozwiązania dla podstawek - na allegro jest parę
rozwiązań - może ktoś posiada takie i mógłby napisać czy się sprawdzają??

<< pozdrawiam Calme>>>
[AsusA7N8X-E Deluxe + Barton 2500+ Coolermaster Aero7 +1024MB PC-333]
[AOC 7Glr+ Hercules Radeon 9600 Pro]
[EIDE: DVD LG DGR-8163B / DVD RW NEC 3520/ATA: WD 120/HP 5550/ AUDIGY2ZS +
Creative Inspire T7700][Mercury KOB07 Alu + HuntKey LW6400H]