Re: LCD - dylemat wyboru 15

Autor: Dariusz <darekzal.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 20:20:49 MET

Jacek <nospam@nospam.pl.pl> napisał(a):

> W gry nie gram, filmów nie oglądam na komputerze więc chyba kupię dobrą 15"
> rozmiar ekranu będzie nie dużo mniejszy niż moja dotychczasowa 17" crt.

    Zwrócę Ci uwagę iż 15 wychodzą z produkcji, monitor kupuje się jednak na
kilka długich lat ( jest to zazwyczaj najrzadziej zmieniany element komputera
), a istnieje stała tendencja zwiększania standartowych rozdzielczości
roboczych ( od 320x240 kilkanaście do 1024x768 aktualnie ) i wraz ze wzrostem
mocy kart graficznych i możliwości przesyłowych sieci będzie wzrastać. W tej
chwili standartem są 17" monitory LCD,a jutro? Sam stałem przed podobnym
dylematem i wybrałem 19.
   Pzdr
  Dariusz