Re: problem z namagnesowaniem monitora

Autor: M <majeranekWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 20:14:13 MET

michu napisał:

> dokładnie, używam tunera tv plus divx,  jak coś oglądam i leżę na
> tapczanie to musze obrócić monitor żeby widzeć jego przód a nie
> bok.

> zmiana pozycji polega na obracaniu monitora o 90
> stopni pomiedzy nimi

> (obracaniu fizycznym urządzenia na biurku).

Hahha wiesz napisałes to tak jakbys kład monitor na boku stad moje zdziwienie.
Brak mi pomysłów... moze jednak jest cos co emituje silne pole od strony na
ktorej widzisz poswiate? - u mnie telewizor stoi 30cm od wielkiej kolumny
glosnikowej z wielkimi magnesami...dlatego 30cm bo przy 15-20cm jest wlasnie
fioletowa poswiata... a moze to kable

pozdrawiam M