Re: Pare uwag o Arctic Cooling Pro TC

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 20:02:49 MET

uciu <guseva@interia.pl> wrote:

> Zależy gdzie kupisz bo w Proline kosztuje nieco ponad 7zł a na allegro
> 9 i do tego dolicz przesyłke!!!

            Biorac 2 sztuki [na przod i tyl] nawet z przesylka nie wychodzi drogo
biorac pod uwage, ze podobne Cooler Mastery kosztuja 30-40 zl/szt. Poza tym
jeszcze niedawno byly na Allegro po 6,99-7,50 zl/szt, ostatnio pod wplywem
popularnsci i dobrej prasy zdrozaly.

> A najlepsze jest to że na allegro kupuje to mnóstwo ludzi bo na jednej
> z aukcji chyba się doliczyłem 350-400sztuk sprzedanych (nie wiem czy
> czasem ona się już nie skończyła)

            A wiesz dlaczego? U siebie obszedlem wszystkie sklepy w poszukiwaniu
AC TC PRO i w zadnym nie bylo. Na propozycje zeby sporowadzili [to tanie i
dobre wentylatory wiec pewnie schodzilyby jak woda] nikt nie byl
zainteresowany. Wola narzekac ze leza gorsze wentylatory [bez termistora]
za 25-40 zl i sie nie sprzedaja - normalnie handel jak w PRLu :>

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938