Re: Problem z partycja ext3 i instalacja Xp nie widzi dysku

Autor: <acidosen_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 18:33:21 MET

CeDeROM <cederom@cuthere_tlen.pl> napisał(a):

> jesli masz dysk sata albo na jakims osobnym kontrolerze musisz na
> poczatku instalatora windy zapodac mu sterowniki z dyskietki (F6 przy
> starcie instalatora).

Byc moze ze tak jest, ale dopiero co odstalem ten komputer od poprzedniego
wlasciciela, ktory chyba nie wykorzystywal tego. Z tego co wiem na ten moment
to dysk jest 20GB Seagate Barracuda 3 i tyle wiem. Nie wiem czy sa potrzebne
jakies sterowniki, a jesli sa to skad je sciagnac. Oczywiscie zaczne od
googla, ale moze ktos orientuje sie na podstawie tych informacji jakie
sterowniki beda odpowiednie. Dzieki.