Re: ga-k8nf-9 i problem z wbudowana karta sieciowa lan

Autor: CeDeROM <cederom_at_cuthere_tlen.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 17:42:07 MET

> moze dostep do sieci masz zablokowany? np. MAC karty trzeba wpisac do
> routera zeby przepuszczal pakiety?

nie moge nawiazac wogole polaczenia, nawet z drugim komputerem
polaczonym bezposrednio kablem. probowalem tez z roznymi kablami
prostymi i krosowanymi (wszystkie pelne) i nic :(

bawiac sie pod linuksem z drugim komputerem na koncu kabla, moglem
pingnac tamten i dostawalem odpowiedz. ale ssh juz nie odpowiadalo.
wlasnie tak jakos to dziwnie wyglada. nie wiem czy prawda jest sprzetowy
firewall, czy to tylko bajer marketingowy. wyglada mi to albo na
firewall albo na port.

cdr