ASRock K7VT2 + Duron 1400 Applebred

Autor: te_be <te_beUSUNTO_at_op.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 17:27:28 MET

Witam.
Posiadam płytę:
ASRock K7VT2 (VIA VT8366A Apollo KT266A, a na niej Durona 1400.
Problem w tym, że po przestawieniu zworki FSB ze 100 na 133 (tylko w ten
sposób mam Duron 1400 zamiast 1050) nie mogę zainstalować XP - w
momencie w którym powinien pojawić się ekran wyboru: instalacja,
naprawa, wyjście, pojawia sie niebieski ekran informujący, że winda
wyłączy komputer aby uniknąć uszkodzenia sprzętu.
Usiłując przechytrzyć XP, zainstalowałem go z ustawieniem FSB na 100, po
czym przestawiłem na 133 - efekt taki, że w momencie gdy powinno pojawić
się logo XP otrzymuje komunikat o "braku lub uszkodzeniu"
c:\windows\system32\config\system. Podniesienie taktowania dla samego
procesora daje ten sam efekt. Jak sobie poradzić z tym fantem?

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie