Re: zasilacz do obudowy

Autor: CosteC <costec_at_konto.nie_lubie_spamu.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 17:21:59 MET

> Co sądzicie o zasilaczu ATX 350W Feel LC-B350 (PFC)? Czy jest on w miare
> cichy? Jaki zasilacz 350W mzoecie plecici tak do 100 zł?

Zależy o co ci chodzi. Po tym jak sie spali jest cichszy od wszystkich
innych. Rozebrałem na cześci takich ze 4 sztuki. W srodku jest pustawo: brak
połowy elementów zabezpieczających które absolutnie należało by dać.
Radiatory z blachy -> trzeba nieźle na nie dmuchać żeby je wychłodzić. Kup
sobie jakiegoś MODECOMa (chyba najtańszy z przyzwoitych) przynajmniej nie
porzegnasz kompa w chmurce siwego dymu. Jak za głośny to wymień wiatrak na
cichszy.

CosteC