Dziwny problem z dyskiem

Autor: albinos <niemambospamuja_at_nomail.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 16:24:50 MET

Witam
Mam dziwny problem z dyskami i juz zgupialem i nie wiem co jest grane.
Otoz mam dwa dyski. Na jednym, starszym system (Widows XP) instaluje sie
bez problemow. Na drugim wszystko sie kopiuje, a po restarcie wyswietla
mi komunikat; "Brak systemu operacyjnego". I nie wiem juz co jest grane.
Probowalem na wiele roznych sposobow. Zamienialem partycje. Instalowalem
pod NTFC i FAT32 za kazdym razem to samo. W koncu postanowilem ten stary
dysk ustawic na mastera i zainstlowac system na dysku D (parycja tego
nowego ustawionego na slave). I po pierwszym restarcie mam teraz
komunikat błą pliku hal.dll. Pomózcie jesli znacie rozwiazananie, bo mi
juz sie skonczyly pomysly co jest grane. Dysk jest nowy, sprawny, nie ma
badow etc.