ga-k8nf-9 i problem z wbudowana karta sieciowa lan

Autor: CeDeROM <cederom_at_cuthere_tlen.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 15:44:57 MET

witam!

za cholere nie moge nawiazac polaczenia uzywajac tej karty, ani pod
linuksem ani pod windowsem. probowalem roznych sterownikow, roznych
ustawien nvidia firewall ale nic nie pomaga.

uzywam sterownikow nvidii 6.39 do nforce4. w opcjach karty (windows xp)
pokazuje ze tylko nadaje jakies pakiety, ale nic nie odbiera (odebrane
ciagle jest 0), niezaleznie od tego czy nv firewall jest wlaczony czy
nie. w statystykach NAM nic nie jest blokowane i karta wiecej odbiera
niz wysyla (co by sie zgadzalo bo jestem w duzej sieci) ale jednak cos
wysyla (srednio jeden pakiet na 100 odebranych).
wyglada mi to na problem sprzetowy (walniety jakis port), ale dziwne
jest to ze jeden program pokazuje co innego niz drugi.

wyslalem zapytanie do gigabyte jakis miesiac temu i jeszcze nie
odpowiedzieli a te sterowniki ktore sa u nich na stronie (marwell lan)
wogole nie pasuja do tego sprzetu ;)

bede wdzieczy za wszelkie rady :)
cdr