Problem z partycja ext3 i instalacja Xp nie widzi dysku

Autor: acidosen <acidosen_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 14:41:34 MET

Sprawa ma sie tak. mam dysk 20gb z zainstalowanym na nim auroxem 10.1. Jest
tez chyba partycja na swap do linuxa. I to wszystko co tam jest
zainstalowane. Docelowo chcialbym miec i linuxa i windowsa XP z boot
loaderem, ale na razie wystarczy zeby tam miec XP. Kiedy probuje startowac z
plytki XP zaczyna sie instalacja, ale po paru chwilach instalator oznajmia
mi, ze nie widzi zadnych dyskow(sam dysk jest widzialny z biosu pewnie chodzi
o partycje) i trzeba zakonczyc instalacje przyciskajac F3. Potrzebuje chyba
programu do usuniecia tej partycji. Ale taki ktory da sie nagrac na dyskietke
(zeby to byla bootowalna dyskietka). Czy ktos moze mi doradzic?