Oceńcie zestaw , pomóżcie !!

Autor: Maciek_k03 <maciek_k03_at_interia.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 14:34:11 MET

Cześć:
zamierzam ulepszyc swojego kompa, chce dorzucic nową karte graf, płyte,
procka i ramy (bo poki co mam durona 800 na starych ramach)
oto moja konfiguracja:
Płyta ASUS A7N8X-E Deluxe DDR 400
512 DDR Ram Kingstona
Procek Sempron 2500+ w wersji box (bo chce wszystko sam złożyć ;) )
i Karta Graf. Ati Radeon 9600 pro (juz kupiona)

chciałbym dokładnie wiedziec, czy płyta asusa nie będzie robić problemów
jesli chodzi o karte graf. bo tam są chipsety nvidii, jak to sie sprawuje z
Radeonem ?

Raczej jestem juz zdecydowany na to.
aha, i jeszcze jedno, miałem kiedys do czynienia z płytą głowną, gdzie w
obudowie nie dało sie zamontować 2 napędów (CD + nagrywarka). na mojej
obecnej płycie nie ma z tym problemu, ale chciałbym tez wiedziec, czy na tej
płycie asusa nie będzie takiej niespodzianki ? ;) mam obudowe midi...

Pozdrawiam i prosze o pomoc :)

Maciek