Re: SBA off na Radeonach?

Autor: Wojtek <wojtek_p.fm_at_poczta.fm>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 13:29:17 MET

> Nie wiem czy to pomoze ale wylacz fast writes. U mnie na r8500 przez
> poltora roku mialem zwiechy i nikt mi nie mogl pomoc. Przypadkiem
> natknalem sie na jakims forum na gostka ktory plul jadem na FW i
> wylaczylem to g*** i pomoglo:)

Próbowałem i także nie pomogło. Zmniejszyłem częstotliwośc taktowania
rdzenia i pamięci o parę Mhz i pomogło... Żadnej zawieszki już nie
doświadczyłem. Prawdopodobnie trafiłem po prostu na gorzej podkręcany
egzemplarz :( Pewnie trzeba będzie zareklamować i wymienić na inną kartę...

--
Pozdrawiam
Wojtek