LCD - dylemat wyboru 15", 17" czy 19"

Autor: Jacek <nospam_at_nospam.pl.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 12:46:19 MET

Do wczoraj byłem zdecydowany na zakup monitora LCD 17", jednak po kilku
godzinach pracy na różnych 17" stwierdzam,że natywna rozdzielczość 1280x1024
jest dla mnie zbyt wysoka - elementy wyświetlane na ekaranie są zbyt małe.
Trochę to paradoksalne, ale lepszym wyborem wydaje mi się dobra 15" z DVI
lub ewentualnie tańsza 19", która podobno ma rozdzielczość natywną taką samą
jak 17" a jednak obszar ekranu jest większy.
Na monitor chcę przeznaczyc około 1500 zł. Do 1000 zł kupię spokojnie dobrą
15" np. Samsung SyncMaster 510T z DVI i przyzwoitymi parametrami. Do 1500 zł
mogę też nabyć słabszą 19" np. Belinea 101901 lub Belinea 101902 z dobrym
czasem reakcji ale bez DVI. Za 19" przemawia również 16,7 mln paleta
kolorów.
Jak widać decyzja jest trudna i nie ma oczywistego wyboru. Bedę wdzięczny za
każdą sugestię.

--
Pozdrawiam
Jacek