Re: problem z nagrywaniem DVD.

Autor: FSC <fscsd_at_fsc.xgfhd.s.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 11:06:31 MET

Użytkownik "Brodi" <madmax81@spam_no_interia.pl> napisał w wiadomości
news:cv8ir1$463$1@nemesis.news.tpi.pl...
> czasami nero się piierdoli przy upgrade więc zalecam odinstalowanie
> starego, restart i instalacja nowego.

> co daje nagranie płyty w nero z opcją weryfikuj ....cośtam :-) ??
>
> nadal nie napisałeś jaka to płyta dvdr ?? moze ta nagrywarka ma problem z
> tą płytą ?

To byla plyta DVD+R, do nauki kupilem kilka sztuk plyt vobis.
Na DVD-R się nagrało. Nagrywarka obsluguje oba standardy,więc o co moze
chodzić? Chyba,gdyby miała problemy z jakimś typem nośnika, nie
rozpoczynałaby nagrywania? Diagnostyka w każdym razie wykazuje wszystkie
standardy poza DVD-RAM.

> nero - nagrywarka - wybór - opcje - masz opcje booktype ?? zmieniałes ją
> ??
> tryb wysokiej zgodności zaznaczony ??

Był zaznaczony

> msconfig - wyłacz windows burn imapi !!!!!
> może jakiś programik się do autostartu wpakował ?? zazwyczaj dvdplayer czy
> clonecd coś wrzuca.
>
> jeśli to nic nie da to moze nero nie obsługuje tej nagrywarki w pełni ?
> sprawdż w innym programie do nagrywania.
>
> a tak na marginesie to kupiłeś nagrywarke której nawet philips się wyparł
> bo na stronie www nic o niej nie pisza.

Pisałem ,że nagrywarka mieści się w laptopie, więc zbyt wielkiego wpływu na
jej typ nie miałem.

Dzięki za pomoc.
fsc