GeForce2 MX+OpenGL (troche OT)

Autor: Arkadiusz Dudka <arekdudkaWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 00:52:46 MET

Mam karte NVidia GeForce2 MX (32MB), zainstalowalem najanowsze
sterowniki (ze starszymi tez probowalem) i niestety wszystko co
potrzebuje OpenGL chodzi 4x wolniej niz na moim starym S3 Virge 4MB
(PCI), czego to moze byc wina? Dodatkowo w ustawieniach sterownika dla
NVidia nie ma zakladek dotyczacych ustawien OpenGL, a chyba powinny
byc? System to Win2000 + SP4. Jedyne co mi przychodzi do glowy to
stary DirectX 7.0 (taki mam), boje sie instalowac nowy bo mialem juz
przykre doswiadczenia z 8.1.

AD