Re: jaki ups??

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 23:23:21 MET

Konrad <kkwiatek18@poczta.onet.pl> wrote:

> niebardzo sie na tym znam ale zastanawialem sie nad 2 opcjami:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=1775

            Nie wiem co chczesz tym zasilac, ale do wspoczesngo desktopa sie IMO
nie nadaje - 210W to za malo. Kupujac nowy UPS nie ma co sie zastanawiac
i brac co najmniej 600VA - roznice w cenach w stosunku do 400VA sa
niewielkie. UPS pod pelnym obciazeniem nominalnym zdycha bardzo szybko.
U siebie mam 900VA [po wymianie akumultorow ma to pewnie teraz 1000VA, ale
gdyby mial 2-3kW tez bym sie nie obrazil ;)

> http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=13504
> ta druga opcja w Polsce kosztuje 181 zl

            Nie ma portu komunikacyjnego. UPS, ktory nie zamknie bezpiecznie
systemu IMO jest pozbawiony 75% funkcjonalnosci.

> nie wiem czy to dobry wybor...

            Bardzo taki sobie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien