Re: Wielkie BUUUM w komputerze

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 22:52:49 MET

Rycho <rycholek@wp.pl.tylkobezspamu> wrote:

> i składam kondolencje :(
> tych zasilaczy LC-235ATX oraz KC-235 mam już kilka na części;
> jeśli poleciał CD to są duże szanse, że reszta
> PC jest też do wymiany- czasem tylko procek i Ram
> się ostają dobre;

Tak BTW:
Kiedys widzialem w sklepie kilka tych L&C do sprzedazy [nie w obudowie
a luzem]. Z ciekawosci spytalem sprzedawce czy ma suminie je sprzedawac,
przeciez maja na suminiu jez nie jeden konfig. Koles odpowidzial z
rozbrajajaca szczeoscia "Ze sa tanie to je ludzie wezma, a jak cos sie
stanie to zarobi dwa razy". Po prostu rece opadaja :/

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938