Re: Pare uwag o Arctic Cooling Pro TC

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 22:48:35 MET

Piotr Wydymus <motaboy@poczta.onet.pl> wrote:

> Mam obudowę Modecom Prism. Jeden zamontowałem na obudowie z tyłu
> (wyciągający) drugi na procesorze zamiast firmowego CoolerMaster'a. Z
> przodu obudowy dałem standardowy dołączany do obudowy (dmucha na dyski
> - są zamontowane jeden nad drugim).

            Kurde - _TO SA WENTYLATORY DO OBUDOWY_. Do samochodu tez masz
pretensje ze nie lata? Wentylatory CPU sa inaczej kalibrowane i maja
termistor przyczpiony do zeberek radiatora. Mam u siebie takiego Titana
TTC i przy nagrzaniu CPU np przez dnet rozpedza sie do ~2800 RPM.
Do chlodzenia obudowy AC PRO TC sipsuja sie IMO sietnie, zwlaszcza biorac
pod uwage ich bardzo niska cene.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938