Re: Wielkie BUUUM w komputerze

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 20:41:58 MET

Użytkownik "Wojtek" <i-don-t@remember.pl> napisał w wiadomości
news:s2MRd.54186$2e4.33120@news.chello.at...

> Dzięki za radę ale mam ich kilkadziesiąt - dużych i małych. I trudno coś
> nich wypatrzeć. "Może wiesz jak sprawdzić taki zasilacz omomierzem ?

zasilacza impulsowego nie sprawdzisz omomierzem, zreszta zadnego zasilacza
nie sprawdzisz omomierzem. Zeby sprawdzic zasilacz w komputerze musisz
podlaczyc do niego jakies obciazenie (cokolwiek co bedzie pobierac jakis w
miae rozsadny prad) np. jakis opornik duzej mocy i sprawdzic napiecia na
wyjsciach zasilacza czy maja +5V i 12V.

pozdrawiam
Tomek