elektronika do barracudy - problem

Autor: abdesign <usun_abdesign_at_upoczta.onet.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 19:49:31 MET

Witam

mam dwa dyski - jeden po padzie kompa dym z zasilacza
(poza dyskiem i zasilaczem nic sie nie zepsulo)
drugi sprawny, oba dyski to barracudy IV
model ST340016A, po przelozaniu elektroniki
ze sprawnego dysku bios mi go nie wykrywa - czemu?
(ze spalona elektronika nie odpala komp wogole
z ta z dobrego dysku - nie widzi dysku)
czy to ze elektronika jest od tego samego modelu
nie wystarczy? moze sa jakies wersje itp?
na naklejkach dyski roznia sie oprocz oczywiscie
serialem jeszcze Firmware'm i innymi cyferkami
(staram sie nie dopuscic do siebie mysli ze dysk jest
nienaprawialny i zchrzanil sie w srodku rowniez)
macie jakies sugestie?

pozdrawiam artur