Wielkie BUUUM w komputerze

Autor: Wojtek <i-don-t_at_remember.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 19:34:23 MET

Witam,

Mój komputer przed chwilą bardzo widowiskowo ekspodował. Nic wielkiego się
nie stało oprócz bardzo głośnego huku, zapachu spalonych kabli, wyłączenia
komputera i wyłączenia prądu w całym domu (bezpieczniki).

Bezpieczniki właczyłem, komputer odłączyłem od sieci. Wyjąłem i rozebrałem
zasilacz. Wyjąlem też nagrywarkę CD. Zasilacz zewnetrznie nie wygląda na
spalony, natomiast nagrywarka dalej strasznie cuchnie.

PYTANIE: jak zdiagnozować co się spaliło ? Mogę oczywiście podłaczyc inny
zasilacz, ale boje się, że go też spalę. Jak zdiagnozować (pod względem
elektrycznym) nagrywarkę ?

Pozdrawiam,

Wojtek.