Re: przegrywanie

Autor: Adam <mileccy_at_neostrada.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 19:27:01 MET

> Hmm odczytywać Ci będzie pewnie jeśli jest w miarę dobry odtwarzacz tylko
> zobaczymy jaką żywotność będzie miała taka płyta - z własnego
> doświadczenia wiem bo miałem wiele takich płytek kiedyś właśnie szybko
> palonych,że padają jak muchy potem > stopniowo

Rozumiem...pytam gdyz nagrywam dosyc duzo plyt i czasami jak proboje
zainstalowac jakas gierke ktora lezala przez pol roku na polce....to nagle
okazuje sie ze sa uszkodzone pliki i nie moge jej zainstalowac. Wydaje mi
sie ze wlasnie o to wam chodzi bo jak narazie zadna plyta Audio (a nagralem
okolo 60-80) mi sie nie uszkodzila. Mozliwe ze kiedys nastanie ten moment
ale narazie nie mam z tym problemow. Mimo wszystko dziekuje za odpowiedz
bede wiedzial na przyszlosc.

Pozrawiam ponownie i zycze milego weekendu...