Wymieniac sprzet?

Autor: Olga Lawrynowicz <f67500_at_op.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 19:24:14 MET

Mam 2 PC + laptopa raczej przecietnej klasy.
Caly sprzet ma 3 lata i nie mam wypalarki DVD
Komputery chodza po kilkanascie godzin dziennie,
nie wiem jaka jest zywotnosc takiego sprzetu (ostatnio siadl wentylator UC),
a brak mozliwosci nagrywania DVD martwi mnie
w kontekscie faktu ze produkcja CD RW chyba nie bedzie
trwala wiecznie. Czy z punktu widzenia finansowego warto pomyslec o wymianie
sprzetu
teraz czy na spoko za rok lub dwa ?
Ola