Re: Nagrywarka DVD ( Nec vs. LiteOn ) i wymagania

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 16:45:36 MET

Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

> Jeśli posiadacz LitOnów preferuje NECa -- to coś w tym jest. :)

            Pytajacy na pierwszym miejscu stawial cisze. Pisal ze jakosc
i dlugosc _ODCZYTU_ nie jest wazna wiec NEC 3520 lepiej spelnia te
wymagania. Co nie zminia faktu ze dla siebie nadal wzialbym LiteOna -
najwaznijsza jest dla mnie skutecznosc korekcji bledow i pewnosc odczytu,
zaraz obok dobrego zapisu, bogactwa dodatkowych narzedzi itp.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938