Re: sterownie pilotem peceta

Autor: Wojweg <wojweg0_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 14:36:47 MET

> Szukaj hasła "Girder" (http://www.girder.nl/) - to najpopularniejszy
> program do sterowania aplikacjami z pilota... Niestety program ma dużą
> wadę: wymaga systemu Windows (chyba, że jest już odmiana dla Linux'a ~;-|
>
> P.S. Aby obsługiwać pilota "podłączanego" do karty TV, potrzebny będzie
> odpowiedni plugin - na szczęście było sporo takowych do AverMedia ;-)

Sporo plug-inów do Avera ale nie wiem czy do tej konkretnie karty jest, bo
ażny jest układ na którym jest ona zbudowana a tu jest chyba Philips.
Poszukaj. Jakby jednak nie było to nic straconego; kupujesz na allegro
czujnik IrDa na COMa za 10zł i cisszysz się jak dziecko jak wszystko ładnie
chodzi ;-) Oczywiście możesz używać tu pilota od Avera albo dowolnego
innego i koniecznie Girdera.