Jaki laptop do netu i Office'a pod W98 ?

Autor: Embrion <embrion44#WONSPAM#_at_wp.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 14:11:21 MET

Witam

Przyzwyczailem sie do gigahercowych zegarow i trzycyfrowej liczby pamiatek,
a tymczasem przyszlo kupic mi taniego laptopa ;)
Na wstepie nie ukrywam, ze cena sie dla mnie bardzo liczy, a samego laptopa
uzywalbym tylko podlaczonego do zasilacza.
Jaka konfiguracja jest rozsadna do zastosowan typu Office, internet i P2P
(+ew jakies mp3) pod Win 98?
Glownie chodzi mi o poradzenie co do ilosci pamieci i procesora.

--
Pozdrawiam,
Embrion