Re: Laptop

Autor: Artur Trzęsiok <epsylon_at_o2.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 13:04:30 MET

> chciałabym kupić laptopa do 3,5 tys zł. Przeznaczenie głównie biurowe (+
> stałe łącze) i do oglądania filmów oraz słuchania muzyki :) Najlepiej z
> nagrywarką dvd +/-, dysk 40GB. Nie musi być koniecznie z systemem
> operacyjnym.
> Czy ktoś mógłby mi coś polecić?

zalezy czy masz zamiar sluchac *.mod czy *.it i ilu kanalowych! Efekty
uzywane w impuls trackerze z tego co wiem bardziej beda obciazac procesor
niz te z protrackera, choc wiem ze na IT niektore efekty sa napisane pod
MMX, wiec jezeli masz zamiar sluchac nowych *.it to koniecznie procesor musi
miec MMX, a jezeli chodzi o taktowanie rdzenia to jak mowilem: zalezy to od
preferowanych muzykow scenowych.

pozdrawiam,
epsylon/abs.org