Re: Athlon XP Thoroughbred XP 2400+

Autor: <dupaaa1_at_buziaczek.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 12:16:52 MET

> standardowo jest 133 jesli chodzi o szczegoly
> tu znajdziesz wyniki www.wszystko.tk
>
> ps. ja tylko przechodzilem

K**wa kolejny kozak pie**olony jak nie masz nic do powiedzenia to sie nie
odzywaj nudzi ci sie na chacie i piszesz pierdoly ....co masz 13 lat i wydaje ci
sie ze przykozaczyles czy co??

Jak bym na googlu nie szukal buahahahahahahaha
Pozatym szczylu Procesor Athlon, pracujący na magistrali systemowej DDR 133 i
g*wno mnie to obchodzi skoro efektywnie jest 266 MHz.

Chyba ze myslales imbec*lu ze mam Athlona XP 2400 + na jadrze Thoroughbred na
szynie 532 mhz.... a napewno tak nie jest wiec skoncz juz pier*olic i jak masz
glupoty pisac to sie wogole nie odzywaj.

Chciales zablysnac erudycja tak? No to ci sie udalo