chyba naprawde dziwny problem z kompem

Autor: bohanka <bohanka_at_bezspamu.poczta.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 11:58:51 MET

Czesc!

Od razu zaznaczam, ze nie jestem totalna ignorantka jesli chodzi o
komputery ;)
Od czasu do czasu moj pecet nie uruchamia sie za kazdym razem tzn
wlaczam, pali sie caly czas kontrolka hdd, nie wlacza sie monitor, nie
dzieje sie kompletnie nic. Wciskam reset i wszystko sie bootuje jak
trzeba. Dzieje sie tak przez pare tygodni, potem nagle problem znika i
komp uruchamia sie za pierwszym razem i wszystko gra.Zaznaczam, ze nie
ma w tym zadnej mojej ingerencji. Mam tego kompa (athlon xp 1700) od
kilku lat i przeszlam z nim juz pare takich dziwnych sesji trwajacych
zazwyczaj pare tygodni.
Macie moze sugestie co to moze byc?

Pozdrawiam
Hania