R9600XT - pomocy!

Autor: ShadowFiend <greatwebmaster_NOSPAM_at_o2.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 11:45:54 MET

Witam,

Otóż tak - założyłem wentyl Zalmana na tę kartę i tak: wentyl się kręci, komp
się bootuje, ale kiedy ma przejść do Windowsa (z tego ekranu z paskiem) to
monitor jakby się na chwilę wyłączał, potem się włącza i na ekranie są biało
czarne paski w poziomie i nic się nie dzieje... tryb awaryjny działa... Windowsa
też uruchomiłem po usunięciu karty w trybie awaryjnym z systemu... czyli co się
dzieje? Udało mi się uszkodzić kartę podczas zakładania wentyla? Jeżeli tak - to
jakie mam teraz opcje (gwarancja poszła baj-baj)? Pozostaje już tylko kupno
nowej karty graf???

Pozdrawiam