Re: Kręcenie Athlona64 na Gigabyte GA-K8NS-939

Autor: palik <palika_opwiad_at_wp.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 11:24:29 MET

> Musisz ustawić odpowiednia mnożnik dla szyny Hyper Transport. Jak masz
> default 4 to zmieniasz na 3 a jak 5 to ustawiasz 4 . W twoim przypadku
> zmieniasz z auto na x4. Takie są właśnie efekty przedobrzenia z HT.
> Dalej już nie powinno być kłopotów, no chyba że trafił ci się
> beznadziejny egzemplarz.

wlasnie przestawilem mnoznik HT z 5 na x4 i niestety nic sie nie zmienilo,
przy 225MHz komp w ogole nie chce ladowac systemu. Pamiec ustawilem na max.
200 zeby wyeliminowac ja jako przyczyne. Moj znajomy na tej samej plycie
ustawia na 280 ale sam nie wie co poustawial, a kupowalismy razem wiec
raczej nie trafil mi sie badziew, bo kolega ktory kupowal dwa dni pozniej w
tym samym miejscu odpalil go na 300.