Re: komputer restartuje po włożeniu pendrive'a

Autor: misio <misio_at_mat.pol.lublin.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 04:17:17 MET

On Fri, 18 Feb 2005, Krzysztof Pawleta wrote:

> Wejdź do BIOSu i podaj (WRESZCIE!) napięcia z "Hardware Monitor"!!!
> (lub napięcia podawane przez "jakiś" program...)

Niestety w BIOSie nie widzę Hardware Monitor, ale jakieś napięcia
znalazłem. Sorry, nie bardzo się znam na sprzęcie i stąd moje pytania.

VCORE 1.358V
DDR25V 2.464V
+3.3V 3.280V
+12V 11.604V

Coś z tego wynika dla wprawnego oka?

Co do monitorowania przez "jakiś" program, to jest jakiś działający pod
linuksem, ewentualnie bootujący się z dyskietki, bo tylko tym mogę na tej
maszynie dysponować?

Pozdrawiam i dziękuję

misio