Re: Zasilacze AT bez chlodzenia aktywnego

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 00:55:35 MET

> Tak- pod warunkiem, że nie ustawisz nad lub przy jakimś źródne ciepła
które
> wypromieniowywaną ciepłotą bęcie podgrzewało ten router. Staraj się, aby
> równiez nie był wysoko pod sufitem, bo tam też bywa dość ciepło.

Kaloryfer daleko, komputer stoi na biurku, a przy nim okno (i czesto na
niego wieje).

Sprobuje wetknac do srodka sonde do pomiaru temperatury z multimetru i
wylaczyc wiatrak.

Jaka temperatura moze byc uznana za bezpieczna, a powyzej ktorej mam sie
zaczac bac?

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055