Re: laptop do 4500

Autor: uho <comu_at_o2.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 00:40:36 MET

Michał wrote:

> Co o tym sądzicie. Może ktoś używa Aristo Smart 300 i może się podzielić
> uwagami?

kupilem aristo smarta 300 jakis miesiac temu, jesli chodzi o wydajnosc to
jest zadowalajaca majac 512 ramu, glownie uzywam linuxa a tam kompilacja
naprawde moge powiedziec z reka na sercu, ze wydajnosc mojego celka-m
1.5ghz jest porownywalna ze stacjonarnym kompem gdzie mam p4 2.4ghz w ht,

chcialbym przypomniec ze celek-m rozni sie od pentium-m tylko technologia
oszczednosci energi i wielkoscia cache, roznica w testach jak na stronach
widzialem, to kolo 10%, przy tych samych zegarach.

troche sie pospieszylem z kupnem bo teraz akurat jest wysyp tanszych modeli
markowych!!!

jedyna rzecz ktora mnie troche niepokoi/wkuza to to ze laptop sie chyba za
bardzo nagrzewa w okolicach dysku twardego, nie wiem co w tym miejscu
jeszcze umiejscowili, akurat w poblizu jest wentylator, temp. dysku
dochodzi, po 1.5h pracy, do 50 stopni !

na dzien dzisiejszy bym nie kupil tego laptopa, ale coz stalo sie :(