Re: laptop + projektor = problem

Autor: Nathan <spam_at_fri.jestem>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 00:08:23 MET

Mariusz Pawłowski napisał(a):
> Laptop ma karte graficzna Via/S3G i pozwala ustawić pod win xp najnizsza
> rozdzielczosc 800x600, a projektor mam dosc stary, ktory wymaga
> rozdzielczosci 640x480... i mam problem, bo "dopasowanie pulpitu" w
> ustawieniach nie rozwiazuje problemu. Co zrobić??
>
> mario

Z helpa XPka:
"Aby przełączyć rozdzielczość ekranu, należy kliknąć prawym przyciskiem
myszy grę lub program (na pulpicie lub w menu Start), a następnie
kliknąć polecenie Właściwości. Należy kliknąć kartę Zgodność, a
następnie zaznaczyć pole wyboru Uruchom w rozdzielczości ekranu 640x480.
Po zamknięciu programu zostanie przywrócona domyślna rozdzielczość."

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,