Re: predkosc wiatraka

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 23:01:08 MET

Szczur <szczurman@WYTNIJTOo2.pl> wrote:

> Witam, mam taki problem, ze wiatrak na procesorze kreci mi sie caly
> czas z max predkoscia nawet gdy temp. procesora wynosi 26 stopni. Czy
> jest jakis program ktory dostosowywalby predkosc wiatraka do aktualnej
> temp. procesora

            NP: SpeedFan, ale obsluguje stosunkowo niewielka ilosc plyt glownych.
Ew zainwestuj w rozwiazanie sprzetow - cos w strylu FanMate1 Zalmana
[Pentagram sprzedaje podrobki za ~10 zl] by skrecic na stale, lub cooler
opary o termistor. To ostanie rozwiazanie ma zanczna przewage nad
rozwiazaniem soft - nie zabiera zasobow, jest niezalezne od OSa [dziala i
pod DOSem ;), dziala nawet jesli konfig zawiesi sie w srodku nocy.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938