Re: Przebicia pradu USB przy drukarce HP

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 21:44:40 MET

Dnia Fri, 18 Feb 2005 20:45:22 +0100, xevada napisał(a):

> wyjasnienia ale mysle ze znjadzi sie ktos kto mnie zrozumie i pomoze?
Nie wiem czy to normalne ale tez to ostatnio zauwazylem
moj canon podaje na mase usb 85V AC ale prad jest minimalny wiec dalem
spokoj.
Komputer jest uziemiony drukarka uziemiona byc nie moze wiec niewiele da
sie zrobic poza bawieniem sie w seriwsy ale doszedlem do wniosku ze skoro
jeszce dziala to chyba nie bedzie problemow
pozdrawiam

--
Jakub (JFK) Kasica
kontakt ze mna: