Re: uszkodzony proc a plyta...

Autor: |Pio| <piowa_at_nohost.nodomain>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 20:30:02 MET

> Byłoby łatwiej gdybyś podał co to za CPU i model/producent płyty.
> No chyba, że zaufasz fusom. ;D
hmm...
z tego co pamietam - CPU jakis Ath 1400 /??/ xp
a plyta jakis Soltek - kolega aktualnie ma chyba durona 800...
dowiedzenie sie szczegolow nie jest takie proste - bo kolegi nie ma w
okolicach domu, a zakupu dokonal juz z pol roku temu...

> Jeśli płyta nie supportuje napięć dla danego CPU to możliwe, że uszkodzisz
> jedno i/lub drugie. Jeśli zaś chodzi "tylko" o FSB to CPU ruszy tyle, że
co do plyty - nowy bios ma zalatwic sprawe.... tj wprowadzic oficiajlny
support...
> wolniej (no chyba, że ma odblokowany mnożnik i MB umożliwia jego zmianę).
raczej chodzilo mi o fizyczne uszkodzenie plyty /np spalenie - wiadomo co
taki niesprawdzony ma w srodku? ;) /