Panel LCD - problem z zielonym obrazem

Autor: RNAcid <rnacid_at_discordia.pl>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 19:54:39 MET

Witam!

To mój pierwszy post na tej grupie, więc pozwólcie proszę, że na
początek się przywitam :)

Mam problem ze świeżo zakupionym panelem LCD - Belinea 10 17 15 :/ Po
podłączeniu go do mojego domowego komputera obraz jest strasznie
"prze-zieleniony" :( Wszystkie krawędzie i obramowania okien zamiast
szare są zielonkawe i to dość intensywnie - po prostu masakra. Podczas
resetowania ustawień monitora widać, że jedną z dostępnych opcji jest
tryb wyświetlania, który jest bardzo podobny [jesli nie identyczny] do
tego, co oglądałem na moim starym CRT, tymczasem panel powraca do
zielonego ustawienia :/ Ręczna korekcja kolorów niewiele daje albo ja po
prostu nie umiem tego zrobić :(
Dla porządku - panel podpięty jest do komputera z GF2MX, zainstalowałem
nawet w akcie desperacji sterowniki w wersji 6.14.10.6693, wszystko
działa pod WinXP.

Może ktoś miał podobny problem i potrafiłby mi pomóc?
z góry dzięki za odpowiedzi

pozdrawiam
RNAcid